INFORMACJA
o formach korespondencji eletronicznej interesanta z urzędem
Elektroniczna skrzynka podawcza – na platformie ePUAP:
W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest:
- bezpłatne zarejestrowanie się w systemie ePUAP. W tym celu użytkownik powinien utworzyć swoje konto. Po założeniu konta, użytkownik może zalogować się do systemu. Istnieje możliwość edycji parametrów konta, jak również wyświetlenie uprawnień.
- posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych
dokumentów.
Wszystkie instrukcje znajdują się na ePUAP
Formy dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- przesłanie dokumentu za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 w sekretariacie urzędu I piętro pok. nr 8 na następujących nośnikach danych:
v pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0; płyta CD -RW, DVD -RW; dyskietka FDD 1,44 MB.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES-BES (podstawowa forma podpisu XAdES)
- Akceptowalne formaty załączników to:
v DOC, RTF, TXT, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF.
Podstawa prawna
1. Art. 6 ustawy z dnia
2. Art. 16 ustawy z dnia
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Tybura
- Data udostępnienia w BIP: 2008-08-05 08:03:43
- Informacja zaktualizowana przez: Marek Tybura
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-03 12:55:46
- Liczba odsłon: 3994
- Historia dokumentu: